výroba stránek
Publikováno 08.12.2012 v 19:13 v kategorii Novinky, přečteno: 63x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a neustále budou) Podmínkou seo, eventuálně spíše, faktory usměrňující hodnocení webu a dohromady i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Avšak v dnešní době už bude jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - verifikovaný pravda. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Můžeme spatřit, že google klade především největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Mnoho manažérů webů vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je určitě správné, ale pokud www stránka není správně vytvořená a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků stejně nám žádný zisk negeneruje. A je pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Zadejte proto tvorbu internetových stránek opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz